Barley Peanut Candy - Promosi Raya dan Tambahan Lokasi Penghantaran Percuma


Salam Semua.... dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa.

Entri kali ni Nea nak inform 2 perkara : :)

Perkara 1

Kami menjual Barley Peanut Candy @ Kacang Tumbuk dengan hanya RM24/kg (min 2kg je tau).@ RM23/kg (bagi pembelian 10kg ke atas) dan tidak termasuk kos penghantaran. Kalau beli lagi banyak, kami tawarkan harga lebih berbaloi. Hubungi Nea utk mengetahui info harga dan promosi terkini ya...

Perkara 2

Untuk makluman, bagi memastikan perkhidmatan yang kami berikan sentiasa terbaik pihak kami telah menambah lagi lokasi penghantaran percuma. Penghantaran PERCUMA seperti berikut :

i. Gombak

ii. Shah Alam

iii. Klang

iv. Puncak Alam (** Lokasi baru !)

v. sebahagian besar kawasan di Kuala Lumpur.

Menarik bukan? Lagi 1, kalau Nea ada ke kawasan selain dari yg dinyatakan @ lokasi berhampiran dgn lokasi di atas, penghantaran adalah percuma. Insyaallah.... Jangan tunggu lama2 SEMENTARA TEMPOH PROMOSI!

sila hubungi Nea (019-2590071 atau email ke ciknea@yahoo.com.my )

p/s : Anda boleh mendapat harga serendah RM20/kg jika pembelian banyak. Hubungi kami utk info lanjut.

PROMOSI SEMPENA LEBARAN..... BARLEY PEANUT CANDY...


Salam semua... Sempena hari raya yang bakal tiba ni Nea nak buat promosi raya. Bagi yang berminat utk menjual (bagi tambah pendapatan) @ menjadikannya sebagai juadah hari raya, harga yang lebih rendah ditawarkan. Selain tu boleh dijadikan buah tangan pd sanak-saudara n kenalan... Jom tengok harga kat bawah :-


Hanya RM24/kg (min 2kg je tau).

@ RM23/kg (bagi pembelian 10kg ke atas)


p/s : Nak tau harga yg lebih menarik? Email Nea ye.... Kalau beli lagi banyak, harga boleh dirunding. Best Price!


Untuk makluman juga, bagi memastikan perkhidmatan yang kami berikan sentiasa terbaik pihak kami telah menambah lokasi penghantaran percuma. Penghantaran PERCUMA di Gombak, Shah Alam, Klang dan sebahagian besar kawasan di Kuala Lumpur. Menarik kan?

Kalau Nea ada ke kawasan selain dari yg dinyatakan, penghantaran adalah percuma. Insyaallah.... Jangan tunggu lama2 SEMENTARA TEMPOH PROMOSI!

p/s : Pihak kami akan memastikan produk yang dihantar adalah produk yang terbaru.

Barley Peanut Candy @ Kacang Tumbuk

Salam Ramadhan Al-Mubarak kepada semua umat Islam ..... Harapnya semua berjalan dengan lancar. Maaf lama x update blog. Menjelang Aidilfitri ni, Nea mengajak semua utk menambah pendapatan dengan menjual Barley Peanut Candy @ Kacang Tumbuk. Didatangkan dlm bungkusan2 kecil bagi memastikan ianya senang disimpan dan tidak bersepah.
Sesuai juga dijadikan buah tangan utk saudara-mara, kenalan dan etc. Insyaallah ianya sedap.
Bagi yang berminat sila email pada Nea untuk mengetahui harga yang ditawarkan (harga asal di post terdahulu). Untuk makluman juga, bagi memastikan perkhidmatan yang kami berikan sentiasa terbaik pihak kami telah menambah lokasi penghantaran percuma. Penghantaran PERCUMA di Gombak, Shah Alam, Klang dan sebahagian besar kawasan di Kuala Lumpur. Menarik kan?
Jangan tunggu lama2.
p/s : Pihak kami akan memastikan produk yang dihantar adalah produk yang terbaru.